10/10

Idag skulle egentligen mamma kommit. Det resulterade i viss panikstädning igår och handling idag efter jobbet. Nu visar det sig att hon inte kommer. Det var synd, men jag fick ju iaf städat och handlat på köpet vilket jag troligen skulle ha struntat i om hon inte skulle ha kommit ;)

Jag vet ärligt inte HUR jag ska orka upp imorgon. Men det är sista dagen innan jag är ledig och det känns enormt skönt! Imorgon på kvällen är det avslutning på buggkursen. På torsdag ska jag inte göra någonting alls, eventuellt åka ned på stan en stund men det känns inte särskillt ansträngande. Fredag är det avdelningsfest och det brukar bli en höjdare :) Lördag kalas för mina två pinglor Ida & Johanna! Känns konstigt att det inte är inplanerat nån dans i helgen! Jag har ju haft minst en dans inplanerad varje vecka hela sommaren. Men jag tar väl igen det på söndag om jag får med mig någon på samkvämen.

Tips på två helt underbara (dans)låtar som går varma här hos mig!
. Jill Johnson -Redneck Woman
. Blender -Try to think about Elvis

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag sätta mig på cykeln till Ida. Det är filmkväll där ikväll. Jag orkar nog bara med en och det verkar bli Heartbreak Hotel! :) Ha en trevlig kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback