12/10

Idag har jag min efterlängtade lediga dag! :) Och jag tar det hur lungt som helst. Jag verkligen njuter! Kisse väckte mig inte så oväntat strax efter klockan 6. Efter visst gräl oss emellan kom vi överrens om att sova, visserligen på olika delar av rummet, men ändå. (Har man ingen sambo att avreagera sig på får man väl gräla med katten!) Väcktes av sms, men somnade sedan gott om och klev inte upp förrän efter 13! Kan säga att varenda timme av dagens sovmorgon var välbehövlig. Har egentligen inte gjort så mycket idag. Men det är skönt det också! Har sett mig om på stan, första gången på oerhört länge. Tittat på buggskor bland annat. Igår gjorde vi sista kvällen på kursen och jag har beslutat mig för att inte gå fortsättningen nu. Jag ska lära mig själv! Tror själv att jag kan klara det. Är faktiskt mycket nöjd med mina framsteg inom buggen. Jag är väldigt långt från färdiglärd, men jag har kommit en bit på väg iaf. Ikväll hade jag tänkt baka, men som alltid saknas ju något så det blev inget bak idag heller!

Försöker planera för min helg om två veckor. Har jag väl kommit på tanken har jag lite svårt att släppa det, så jag räknar och planerar för fullt. Måste kolla upp om jag fick ledigt fredagen för isf måste jag skaffa kattvakt fredag och lördag. Min plan är iaf att ta mig iväg till Linnea och Östersund på torsdagen och sen umgås och träffa Barbadosgänget under fredagen. Lördag åker jag isf vidare med tåg och buss till Hudiksvall via Sundsvall. Får försöka byta om och göra mig klar nånstans som jag inte vet var, men sånt löser sig alltid. Efter dansen dyker de stora problemet in. Övernattning nånstans eller hemresa med någon under natten? Och det är det här med nånstans och någon som är svårt.. Hm.

Imorgon är det iaf sista dagen innan helg! Sen är det Maxifest och kalas som gäller i helgen. Jag tror det blir en riktig höjdare! Tomt utan dans och alla vänner på dansgolvet men nästa helg är det dax för Ersboda! :)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag har också dansfri helg :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback