13/10

Det vore konstigt om inte jag, så som alla andra inte nämnde att det är fredag den trettonde idag ;) Enligt någon undersökning händer 8% fler olyckor denna dagen. Jag tror ärligt det beror på människan själv. Jag har själv aldrig upplevt att jag har mer otur en dag som denna. Och hittills idag har allting rullat på som vanligt! :)

Ikväll var det meningen att vår avdelning skulle ha Maxifest, men i sista stund avstyrdes planerna. Jag tycker det ska bli rätt skönt att få vara hemma ikväll. Malin kommer hit och vi ska se lite film och hinna ikapp allt vi missat! Gosh, det var en evighet sedan vi sågs :/ Ska bli jättetrevligt att få umgås!

Ska hoppa i duschen nu! Sköljdes över av krabbspad imorse och jag lovar er, det luktar inte hallontårta.. Sen ska jag snabbt dra över med dammsugaren och invänta mitt besök :) Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Frida! Vi får väl lov att ladda - bara vi inte blir överladdade :). Såklart det blir Blender också på lördagen. Vill du ha sovplats?

Postat av: Malin

"Det luktar inte hallontårta" - hahaha, vilket roligt uttryck! *skratt* Å tack för en trevlig kväll, vi måste bli bättre på att ses! Kram

2006-10-14 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback