14/10

Igår hade jag en jättemysig kväll tillsammans med Malin! Det var verkligen på tiden. Vi fick tid att ta igen lite av det vi missat, men jag hoppas att vi får ses oftare nu! Vi såg filmen "Vingar av glas".. en riktig gammal ungdomsfilm! Jag blev lika kär i Alexander Skarsgård igår som jag blev när filmen kom ;) När Malin åkte följde jag med till min kära syster i Brån och där befinner jag mig nu :) Idag har jag äntligen fått umgåtts med min lilla prins! Vi har vart ute och gått i skogen lite. Vilket underbart höstväder det är idag. Soligt, lite kyligt men friskt och skönt :) Tänk om hela hösten kunde vara såhär!

Just nu är det mycket känslor i omlopp! Det är underbart faktikst. Mycket positiva känslor :) Jag kan tänka klart och är väldigt medveten, men jag lever på det som är. Jag älskar det som är.

Snart ska jag få skjuts hem till Umeå. Hem och se så ljusen jag glömde igår har slocknat (oops!), klappa om katten, duscha, äta och sedan ge mig iväg till Ida och Johannas födelsedagsfest! :) Jag hoppas och tror på en jättelyckad kväll! Erik & Angelinns bebis är beräknad till idag. Jag tänker på er och önskar er all lycka till!

Ikväll tar jag till modet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback