15/10

Kvällen igår blev mycket lyckad. Det var jätteroligt att få umgås med mina flickor och även allt det nya folket som var där. Jag bangade på utgången, jag kände mig rätt nöjd när klockan närmare sig midnatt. Åkte hem och fick lite sömn istället :) Ska fixa ut en fin bild från igår..

Ska hoppa i duschen strax, sen ska jag ta en promenad till Ida och hämta min cykel. Efter det hinner jag nog bara med lite snabb middag innan det är dax att åka iväg på samkvämen. Längtar till kommande helg. Highlights på fredagen och vem vet, kanske blir det Blender på lördagen :)

"Små lätta moln.."
Jag tog mod till mig.

Blondiner HAR roligare!
Fv Jag, Ida, Annika & Johanna.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Så modig du är :)

Postat av: Ida

Vad fin bilden var :)
Du måste skicka alla åt mig på msn så jag får dem!

KRAM!

2006-10-15 @ 16:50:11
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Annika

Ja du var modig :) i hela 13 minuter ;)

2006-10-15 @ 23:01:51
Postat av: Linnea

Ja du var bäst gumman! Nu kommer det inte bli lika nervöst nästa gång du ska ringa. Vi hörs ikväll. Puss

2006-10-16 @ 14:36:31
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback