16/10

ALL LYCKA till Erik & Angelinn som imorse åkte in på förlossningen!

Enligt schema idag jobbar jag 6-20, tilläggas bör väl att jag har 6.45 minuters rast :) Så egentligen har jag bara en kort dag! Anledningen till detta är att det är personalmöte ikväll vilket innebär att jag måste tillbaka senare. Känns tungt, och tråkigt. Nu har jag ju ingen pappa på samma jobb som kan hämta och skjutsa hem mig. Idag är hans första dag i Julas nya lokaler! Han är som gjord för sitt nya jobb.

Buggen igår var rolig som vanligt! När jag väl kom igång gick allt bra. De är hjälpsamma och jävliga på samma gång, men kul är det ändå :) Fick mig en smäll i ryggen, mitt emellan skulderbladen. Det gjorde ont i går, men det gör nästan ondare idag. Längtar nu till helgen så man får använda sig utav det man lärt sig! Hoppas verkligen jag kan åka på lördagen också. Måste planera ihop mina två kommande helger snart, jag vill ha allting ordnat så det bara är att följa planeringen sen.

Kisse leker på balkongen & jag ska ställa mig och laga lite mat!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback