17/10

Har äntligen hittat sidan jag sökt efter. Nu finns snart mina bilder på nätet!

Sitter här småirriterad på flera saker. Vissa saker är jag rent av förbannad över. Ja, jag KAN vara riktigt riktigt arg!? Ingen kan jobba min fredag nästa vecka, jag har försökt med allt och alla. Vad gör jag nu? Det finns ett hopp kvar, men de är väldigt liten chans att de löser allt. Hur ska jag nu tänka och planera den helgen? Sen blir jag sårad av någons sätt. Eller mest besviken. Eller, jag vet inte riktigt vad jag blir. Känner mig irriterad över det mesta nu. Dax att ringa min personliga mentor!

Tack gud för att dansen är nära ;) Jag behöver dansa nu.

- - -

JÄTTEGRATTIS till Erik & Angelinn som fick en son igår! :)
Längtar efter att träffa er och efter mitt tredje syskonbarn som är beräknat till 2/11!

Jag vaknade faktiskt utvilad redan innan klockan idag. Nu sitter jag bara och häckar här vid datorn. Ska försöka ta mig för nått vettigt snart annars går jag bara och väntar på att klockan ska gå. Kanske skulle fortsätta med baket som jag påbörjade igår! Blev supergoda moccarutor :) Det är alltid bra att ha lite fika om det kommer folk! Visserligen är det livsfarligt att ha frysen full med godsaker, men. På tal om bak får man ju snart baka pepparkakor och lussekatter! :) Längtar efter julstämningen. Jag har redan börjat lyssna på mina favoritjulskivor med Peter Jöback och Magnus Carlsson ;) Båda skivorna är helt underbara!

Ikväll jobbar jag till 21, jag tycker inte om att komma hem sent men jag ska inte klaga! Det är inte så många timmar och det var längesedan jag behövde jobba kväll sist. Det ser mörkt ut att få bort min fredag nästa vecka. Hjälp mig! Vad gör jag då? Det finns inte på världskartan, jag MÅSTE åka.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att de har fått en liten bebis :)

Postat av: Danstanten

Åh.. har du Magnus Carlssons julskiva? Det är nog den enda sak jag vill ha som jag inte har kommit mig för att köpa. Du är väl fel person att fråga, men jag antar att du tycker den är värd pengarna?

2006-10-17 @ 16:39:59
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback