18/10

Har påbörjat uppladdningen av mina bilder. Du hittar dem här!

Jag hatar de män som just nu inte bara sätter skräck i mig, utan i hela Umeå. Våldtäckter och våldtäcksförsök och inte nog med det, flera fall av guppvåldtäckter också. I måndags hände det på ljusa dan, längst älven där folk rör sig hela tiden. När får man känna sig trygg egentligen? Hemma och inlåst kanske..

Ledigheten för helgen v. 44 går inte ordna och jag känner mig allmänt deppig över att behöva välja. Jag vet inte hur jag ska tänka! Det finns mycket för och nackdelar som måste vägas mot varandra. Önskar att allt redan var färdigplanerat! Well, jag ska inte klaga mer över det.. ska ordna det istället.

Ikväll är jag helt ledig. Det är så sjukt härligt! Annars brukar buggen ta upp mina onsdagkvällar. Jag har tänkt sätta mig i tv-soffan och må gott! Har bara en arbetsdag kvar, sen är det ledigt på fredag och den efterlängtade dansen är äntligen här. Kanske får jag besök också?

Jag blev generad när jag såg henne, utan att ha en anledning till det.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oj vad mycket bilder du har lagt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback