19/10

Det snöar här nu! Det ser jättemysigt ut, men egentligen hatar jag vintern! Mysigt är det endast när solen tittar fram och man får sitta med sin choklad och limpsmörgås på skotern ;)

Nu vet jag att jag får besök och att jag hinner med städning och dyligt imorgon innan dess så nu ska jag lugna ned mig lite! Planer för helgen blir alltså.. Fixa här hemma och handla hem lite mat, dans imorgon mellan 21-01. Highlights på Ersboda. Jobb lördag och sen vidare till Övik för dans till Blender 21-01. Hem på natten och en ledig söndag. Samkväm på kvällen, eller bara känna lugnet. Det beror väl på kroppens skick ;)

- -

Sådär! Denna veckan är så gott som över! Ännu en. Och imorgon är jag ledig. Jag vet inte än om jag får besök i helgen, men jag städar för fullt nu. Måste få upp mina sista tavlor som står och skräpar också. Men då saknar jag ju betongkrokar. Typiskt! Jag har även söndagen fri denna helg så nu är dansen i Övik definitiv också. Även sovplats om det behövs. Ska fortsätta städet nu, eventuellt movie med Micke & Marie ikväll!

Tystnaden kanske berodde på mig och jag ber om ursäkt för det. Jag tänker på dig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback