21/10

Varför skulle jag inte hinna med en blogg idag?

Jag har sällan negativa saker att säga om danser som vart! Och det gäller även denna gång. Jag hade enormt trevligt igår! Enormt trevligt. Jag har levt i ett sorts lyckorus idag och det bästa av allt är att det väntar en minst lika härlig kväll ikväll :) Highlights har en helt fantastisk reportear! Tycker dom är mycket duktiga. Fick ca 2,5 timmes sömn inatt, jag är väl något trött nu, det sticker jag inte under stolen med.. men jag är taggad för en kväll med Blender i Övik ikväll :) Ska göra ett försök med kortkort ikväll, men ett par byxor får hänga med som reserv. På en timme är det dax att börja rulla söderut. Danspepp!

Jag tror på en speciell kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Tyckte du att taktiken med kortkort fungerade bra *skrattar*?

Det du berättade om att du stängde av väckarklockorna och låg vaken i en timme för att inte väcka din gäst tycker jag var något av det mest omtänksamma jag har hört.. men du borde nog ha försökt sova den där timmen också. Antar att du komme att sova länge dag... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback