22/10

Min magkänsla sa allt. Jag uppskattar din ärlighet & jag ger dig min tid. Känns som mina känslor är körda i en mixer. Jag är lite lost. Men, jag är lycklig. Funderar på bugg ikväll trots allt!

- - -

Min magkänsla idag säger allt.

Dansen igår blev mycket lyckad som vanligt. Blender gör även dom ett fantastiskt jobb på scenen! Igår blev jag chockad när det plötsligt var paus! Jag hade ju planer för den som inte riktigt gick som planerat eftersom den kom så hastigt inpå. Kvällen bara rusade iväg. Träffade mycket känt folk och till skillnad från fredagen så fick jag bara en dålig dans och MÅNGA bra som jag inte hade möjlighet att få i fredags ;) Idag är jag lite mör i kroppen, ligger mest i soffan och filosoferar. Ett tack till alla trevliga dansmänniskor och till Lars-Erik för mat, sällskap och en hop bra danser (plus en katastrofbugg från mig)under helgens lopp! Nu när denna helg helt plötsligt är över, måste jag påbörja planeringen av nästa helg. Jag måste till Hudik på lördagen.

Fick sovmorgon idag, det behövdes. Idag innan Lars-Erik åkte hemåt mot Luleå hämtade vi mitt nya soffbord som Ida & Jens vart så gulliga och inhandlat! Det blev alldeles perfekt :) Färgmässigt, storleksmässigt.. Perfekt! Äntligen gott folk så har ni någonstans att ställa ifrån er era glas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback