23/10

Om två månader till är det dan före dopparedan! Helt sjukt vad tiden går. Det är drygt fyra månder sedan jag flyttade hit. Känns helt galet. Och jag tyckte jag nyss kom hem från Norge. Jag minns precis hur det kändes att gå tillbaka efter semestern.. och nu är snart vintern här. Hoppas det går lika fort till våren.

Idag blev jag hämtad på jobbet av Jonas och min underbara systerdotter Alva. Min kära syster var på förlossningen eftersom hon inte mått riktigt bra i slutet av sin graviditet. Jag var barnvakt medan Jonas & Maria var där. Det är bestämt att om hon vill kommer hon att sättas igång i veckan! Så onsdag eller torsdag är jag troligen moster på nytt :) Jag längtar HUR mycket som helst. Innan helgen får jag äntligen lukta på någonting alldeles nytt. Ett nytt litet mirakel att älska. Undrar just hur det ska kännas när det är ens eget! Efter undersökningen kom de iaf hit och även mamma & pappa så jag har haft massor med gäster runt mitt nya soffbord ikväll! Var riktigt mysigt att få lite tid med Alva och alla de andra också såklart.

Biljett(för lördagen) & hotell till Hudikmaran är fixad! Jag hade tur, sista rummet blev mitt :) Jag har sällan längtat såhär. Vill gråta och skratta samtidigt, men enbart av lycka.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Härligt med nya syskonbarnet!!! *glad*

Har du tänkt på en annan sak? Du håller på att förvandlas till en riktig äkta dansnörd :) Välkommen i gänget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback