24/10

Imorgon var det planerat att min syster skulle bli igångsatt, men ikväll har slemproppen gått och det innebär ju att det troligen sätter igång av sig själv snart :) Så nu dröjer det inte länge tills jag blir moster igen!

Alla bangar på Hudik! Nyss var det ju många som var lite sugna på hänga med och helt plötsligt är det ingen. Jag MÅSTE ha nån som bor med mig! Det känns såå fånigt och konstigt annars.

Fick rätt hyfsad lön denna månad. Det känns helt underbart! Det behövs verkligen. Imorgon ska jag försöka hinna med att köpa dansskor och sen ska jag gå in dem så jag kan börja använda dem snart.. (Kanske inte i helgen Tessan;)) Imorgon ska jag även vara med på min systers föreläsning efter jag slutat jobba, så blir en riktigt hetsig dag från tidig morgon till sen kväll.

Nedräkning nu.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Hihi.. nej, du kan ju inte ha nya dansskor på ALLA dansmaror *ler*

Postat av: Annika

Åh hjälp så spännande! Säg vad det blev sen :)

2006-10-25 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback