25/10

Vilken dag! Den har gått i ett otroligt tempo. Först jobb mellan 6-17, iväg sen för att hinna köpa buggskor (vilka jag struttar runt i nu) och efter det har jag vart på föreläsning tills nu.

Jag har knappt sovit natten till idag. Det fanns alldeles för mycket att vila tankarna på ;) Pratade i telefonen till halv två nästan.. vaknade sedan efter fyra och fortsatte filosofera. Känslorna svallar!

Idag har man också fått lön vilket är väldigt glädjande.

Men, det FINASTE av allt. Jag är moster igen! :) Idag vid 18-tiden föddes Alvas lillebror, en liten rödhårig pojke! Jag känner mig stolt. Imorgon ska jag äntligen få se underverket. Troligtvis får han namnet Noel.

Ge mig ditt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback