26/10

Jag hade bestämt mig för att inte starta datorn förrän jag städat idag, men se bara hur det gick ;) Äter lite samtidigt men efter det ska jag dra igång! Vill ju ha det fint när jag åker bort i helgen. Det är alltid skönt att få komma hem till ett nystädat hem.

Lille Noel hade en lite jobbig natt men det konstaterades idag att allting var helt normalt. Däremot är min syster väldigt tagen utav en jobbig förlossning så det är inte helt säkert att jag får träffa dem ikväll heller. Lite tråkigt såklart, men förståeligt. Han finns ju faktiskt kvar :) Han är visst väldigt lik på Alva! :)

Ikväll vet jag inte vad som blir. Först var det många bud men nu vet jag inte riktigt vad jag ska bestämma mig för! Det visar sig. Blir det aktuellt att träffa syster & Noel prioriteras det såklart. Annars lutar det mot att jag åker till Lars en stund och kikar hur han har fått det. Jag skulle behöva storhandla också! Men inte utan någon med bil. Det är så fantastiskt drygt att behöva cykla hem med alla kassar på styret!

Kläder för lördag?

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag hade tänkt handla kläder för fredagen och lördagen.. men jag hann inte. Hoppas jag hinner imorgon. Och att jag hittar något. Blev det någon shopping för dig?

Postat av: anneliie

grattis! så kul! hoppas du får träffa dem snart! det är allt något väldigt speciellt, det där med nyfödingar och deras föräldrar!

2006-10-27 @ 14:03:03
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback