27/10

Det känns så konstigt. Jag har knappt ens en ryggsäck med mig för hela helgen! Jag brukar ju kunna lasta med mig saker annars, men jag har redan några ombyten för mycket och fyller den ändå inte ;) Well. Tror allting är packat nu.. Ska ta mig isäng nu så jag kommer upp imorgon! Lämnar hemmet strax före åtta imorgonbitti. Åter igen söndagkväll. Jag är spänd och förväntansfull inför helgen. Kanske lite rädd också. Det var nog komplicerat redan innan. Ring mig gärna när jag sitter på bussen!

- -

Imorgon är det dax! Jag är lite rädd för att detta oväder ska ställa till det för mig. Men, ingenting får komma ivägen och jag hoppas vädergubben vet om det! Jag har inhandlat nya kläder idag :) Jag vet dock inte om det blir dom imorgon eller inte. Kanske blir jag snål och lämnar tillbaka ;) Ska strax prova de planerade kläderna och se vad jag bestämmer mig för! Bussen imorgon går strax före nio, sen efter det är det bara att ringa hur mycket ni vill i ungefär sju timmar framåt.. sen är jag på plats i Hudik! Äntligen dansmara på nytt. Ska steppa in skorna lite nu. Hoppas ni alla som är där redan ikväll får en kanonkväll! Jag dyker upp imorgon.

"Det är väl inte konstigt att det kommer snö i Norrland. Det har det ju alltid gjort!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback