29/10

Så var det vitt på backen! Det ser rätt mysigt ut. Det är alldeles lagom mycket snö för att jag ska tycka att det är okej! Resten kan vänta till jul. Dit är det bara två månader kvar, "köpa-julklappar-paniken" sätter in!

Igår morse gick bussen härifrån Tomtebo 08.23, sen satt jag på bussen fram till 14.05 när vi anlände i Hudiksvall. Jag var väldigt väldigt less på att åka buss då! Jag trixade mig själv fram till hotellet med en mage i uppror. Hade tänkt vila och bada badkar, men det fanns inget badkar och jag hade alldeles för lite ro i kroppen för att lägga ikull. Jag duschade och gjorde mig iordning för kvällen. Hämtades av Örjan & Therese och ett par vänner till dem. Blev bjuden på god middag på restaurang innan dansmaran började klockan 19.

Dansmaran i sig var en höjdare, som alla danser brukar vara. Otroligt bra dansfolk och jag fick dansa hela tiden jag ville det! Början känna mig något igenkänd på golvet nu och det känns positivt. Bra band på scenen, Blender och Date gjorde kanoninsatser. Whalströms som jag inte är riktigt nöjda med fick mig att må bra i slutet till låten "Buy me a rose". Du bad mig lyssna på texten och jag gör det om och om igen.

Idag har jag fått åka bil hemåt vilket var enormt mycket härligare än bussresan igår! Har hunnit vara hemma en stund, duschat och ska snart äta lite. Sen vet jag inte vad som blir. Troligen en lugn och skön hemmakväll!

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Roligt att du hade kul. Försöker skriva till dig på MSN för lite utförligare kommentarer.. men hallå!!! Du svarar inte! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback