30/10

Andra försöket till dagens blogg. Den andra försvann.

Igårkväll somnade jag runt 18, det var hur skönt som helst! Jag behövde verkligen de timmarna! Nog för att jag egentligen inte anträngt mig mycket mer än just bara danstimmarna på lördagen, men. Väl på väg till jobbet hade cykeln frusit fast i marken. Slet och drog och till slut var den lös. Men, cykellåset ville inte öppna sig så i sista stund fick jag snytla skjuts igen (Tack Micke!) Väl på jobbet rullade allt på som vanligt. Jag stannade över eftersom vi har en jätteannons på laxfilé denna vecka! Tror denna vecka kommer gå fort. Catrine & Wilma är i stan så jag surrade lite med dem och imorgon kommer de hit på förmiddagen för att umgås en stund :) Ska bli mycket trevligt. Jag har saknat den tjejen! På onsdag är det OC & mys med Johanna, torsdag inget planerat och sen är jag ledig på fredag :) På kvällen ska jag ev träffa Malin & Anton. Dansen på lördagen lockar såklart, men vi får väl se vad som blir!

Just nu gör jag inte mycket. Jag köpte lite godis som jag snaskar på nu! "Tjejer får ju unna sig, antingen ska de snart ha mens, har mens eller firar att den äntligen är över" (skratt!) Tänkte göra hemmagjorda plättar snart. Har påbörjat kvällens ringlista också.. avklarade är Maria, Malin, Lars & någon. Återstår gör bara lillasyster, Ida & Linnea ;) Tur att man ringer gratis! Undrar just hur jag skulle överleva annars?!

Har laddat hem lite ny dansmusik nu! :)

Kommentarer
Postat av: Lars-Erik

Du menar väl att den *första* försvann??

/Språkpolisen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback