31/10

Idag åker cykelhjälmen på. Det är svinhalkigt, iaf alldeles utanför mig. Jag har fixat låset nu, men antagligen fryser det väl igen! Skitvinter. Min telefon håller nog på ge upp. Måste nog se till att lämna in den snart! Nu tar den inte emot laddningen som den ska heller. Var bara tvungen beklaga mig lite ;) Dax att ge sig iväg nu!

- -

Igår fick jag en skön hemmakväll, mestadels i telefonen. Men det gick ingen nöd på mig här hemma, det var mycket givande och trevliga samtal alltesammans :) Tog mig aldrig för att göra de där plättarna igår, så nu ska jag ställa mig och göra dem till lunch istället. Vaknade utvilad idag strax före nio så jag har hunnit städa på morgonen, inte illa för att vara mig. Catrine skulle komma nu på förmiddagen. Vi sa ingen tid så jag ska se till att skynda mig med allt jag måste göra innan jobbet. Ni kan ju roa er med den här bilden så länge ;)

Dilemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback