01/09

Ikväll är det partaj i Brännland. Plötsligt verkar det som jag blir ensam tjej :( Men jag har ju bra sällskap av jobbarkompisar så jag ska nog överleva ändå! Hoppas på utgång sen, det vore roligt. Var ju evigheter sedan jag var ute på krogen. Hoppas få träffa lite gött folk ute! :) Köpte iaf nya byxor igår så det blir väl att ta dem. Men jag har ingen aning vad jag ska ha mera. Ska ta och börja göra mig klar typ nu, så jag har gott om tid att byta om och äta och allt sånt där. Har mobilen med, det är ju bara att ringa! Kom ut till oss om ni inte har nått för er..

Blir iaf inte Matfors imorgon, jag känner att jag ska spara pengarna till nästa helg! Kan ju inte påstå att jag är jätterik direkt. Inte denna månad heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback