02/09

Åh vad underbart! Vilken sovmorgon. Klev upp först nu och klockan har passerat 14 :) Kvällen igår blev mycket mycket lugn. Det blev nån cider, sen utgång på Corona och Tältet! Det blev rätt lyckat, ville ta det väldigt lugnt med tanke på förra festen. 89:- hem med taxi sen, ganska perfekt pris tycker jag.

Idag finns flera bud. Utgång vilket jag tackade nej till. Men antingen blir det Lazerdome, eller så blir det filmkväll med brudarna. Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Det blir nog bra vilket som iaf.

Har nu bytt bort hela nästa helg och åker till Dansmaran båda kvällarna :) Det ska bli en upplevelse! Alla säger att man måste stanna hela helgen för att ha upplevt den på rätt sätt.. så okej då! ;) Örjan och Therese är gulliga och lånar ut en sängplats under helgen också så det känns jättebra faktiskt! Hoppas jag bara orkar med alla timmars dans. Det blir ju som två hela arbetsdagar, två dagar x 8 timmar! :)

Nä, nu ska jag ta tag i dagen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj.. svaret på min fråga (se kommentar 3/9) kom visst i den här bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback