03/09

Igårkväll umgicks jag med Sävarfolket. Vi såg nån blodig pangpang-film, inte alls min melodi. Jag blundade halva filmen, men jag fick iaf träffa alla och det var trevligt :) Ikväll ska jag äta med Lars och sen ska vi sola lite, håller ju på tappa brännan nu och sen vill man ju vara snygg till nästa helg! ;) Ska bli så kul att stanna i Övik under hela helgen! På lördag skulle vi följas på Paradisbadet också, tror det blir en höjdarhelg :)

Har fått bort alla kartonger nu! Underbart. Jag vet att jag inte är snabbast ;) Hehe. Nu måste jag bara upp med de sista tavlorna, få hit ett soffbord, en bokhylla och ett nytt överkast så börjar det nog ta sig.

Ska baka idag tänkte jag. Sen ska jag cykla förbi Ida i hennes nya lägenhet! Ska bli kul att se :) Efter det måste jag ned på Maxi och handla till middagen. Trodde jag hade allt, men det saknas ju hälften. Sen kan man ju passa på när man får skjuts hem med grejerna. Det är guld värt att slippa kånka dem på cykeln. Det blir tacogratäng iaf.. Lars mammas recept. Huur gott som helst! :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh.. så fuskigt med solandet!! Jag kommer att vara hur blek som helst!!! Hmm.. kanske jag måste köpa sån där solbränna på burk???

Du.. ska du dansa på lördagskvällen också? Glöm inte att ta med dig badkläder i så fall.. för vi kommer förmodligen att gå på badet på lördag på dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback