06/08

Jag tror jag har hittat världens sämsta ordspråk. Iaf enligt min mening. "Äventyr är summan utav misslyckad planering" Jag håller inte alls med! Äventyr är väl snarare (oftare, iaf) något man utsätter sig för? Någonting man nånstans vill upppleva, men kanske egentligen inte törs. Typ min bergsklättring i Norge. Det var äventyr i allra högsta grad. Jag fattar fortfarande inte att jag verkligen gjorde det!

Igår var verkligen en fullbokad dag, så också idag och imorgon! Det där med att sova bra inför helgen, det går rätt dåligt och helgen närmar sig ju läskigt fort. Igår solade jag iaf igen och idag trodde en kille på jobbet att jag vart utomlands. Jo, jag tackar :) Men så brun är jag inte. Idag är det buggkurs igen, jag är nervös! Men det ska bli kul iaf. Jag har dock bestämt mig för att inte testa grundstegen under helgen, hehe! ;) Imorgon sen är det jobb till 15 sen blir det en massa förberedelser för helgen.. städning, diskning, packning.. klädval (!!!!)

Har börjat känna trycket över ryggen igen, gallan alltså. Nu spökar det igen! Jag håller tummarna att allt går vägen i helgen. Jag får vara sparsam på vad jag stoppar i mig och lyssna på kroppen så ska nog allting lösa sig. Men så drygt att det kommer igen nu, just lagom till denna helgen. Varför?! Suck.

Nä, det här har jag egentligen inte tid med. Måste skynda! Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag håller helt och hållet med dig om din definition av äventyr! Det är INTE något som uppkommer av att man planerar dåligt! Tvärtom - man planerar ju IN sina äventyr :)

Postat av: Ida

Jag hoppas du får roligt i helgen!

Sitter och snyltsurfar lite.. det är någon som har trådlöst internet av våra grannar, så om man sitter i vardagsrummet kan man surfa gratis. Jens syster har en bärbar dator, så det funkar fint :)

Vi hörs & jag lovar att ta väl hand om kisse!
KRAMAR!

2006-09-07 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback