07/09

Jag är värdelös på ta tag i saker! Visserligen hatar jag att vara klar för tidigt så att man måste fördriva tiden. Nu gör jag tvärtom istället ;) Det passar mig bättre! Har iaf diskat, tvättat och börjat plocka fram vissa saker som ska packas ned imorgon! Har fortfarande inte bestämt kläder för den ena kvällen. Jag vet inte huuur jag ska göra! Får nog ringa min personliga coach Marie imorgon så någon kan bestämma åt mig :) Annars får jag fara och köpa linnet jag kikade på idag.. Det ska nog lösa sig hoppas jag.

Sitter och lyssnar på min käre Magnus. God, I miss that man! :/ Hursomhelst är jag oerhört peppad på morgondagen. Det kan bara bli bra! Skulle vara kul om man klarade en buggrunda, det skulle förstärka mitt självförtroende oerhört efter gubben på kursens utlåtanden.. men samtidigt är jag nog för feg för att ens testa.

Nu vill katten gå isäng. Jag tror jag ska lyssna på henne! Godnatt.

- - -

Igår var det buggkurs igen, nummer två utav sju. Jag ville inte gå hem! Så otroligt kul det kommer bli när man kan mer! För nu har jag fullt sjå med att veta åt vilket håll jag ska snurra ;) Men, de verkar ändå tycka att det går framåt för mig och det känns kul :) En äldre herre på dansen gjorde mig dock lagom frustrerad, eller ärligt talat.. skitarg! Jag ville bara puckla på honom. Han skyllde hela tiden på mig när saker gick snett, han sade nedvärderande saker och var allmänt överlägsen hela tiden. Saken var dock den att jag tycker inte att sådana som totalt saknar taktkänsla bör uttala sig! Fick iaf upprättelse när en av ledarna kom och försökte få honom att förstå vem det egentligen var som hade problem med stegen. Och.. Det var inte jag. Jag är aldrig långsint, men jag hoppas slippa honom så mycket som möjligt på resterande kurstimmar.

Nu är det inte ens ett dygn tills jag är nere i Övik! :) Jag har längtat så mycket och ja, det finns kanske mer än en anledning ;) Jag har köpt hetaste klänningen, men kan inte avgöra vilken dag jag ska ha den.. och vad tusan ska jag ha den andra kvällen? Emellanåt är jag inte äldre än 16, nipprig och fjollig. Men emellanåt vill jag vara det också, nipprig alltså! Jag vet förresten vilket som är Sveriges fulaste, men kanske gulligaste ord. Betuttad! :)

Ska ta tag i allt som måste göras inför imorgon nu! Tusen tack Ida för hjälpen med Kisse! Hinner kanske med en blogg imorgon också. KRAM

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så kul att läsa här :) Jag ser också fram emot helgens dans.. men kanske inte helt och hållet av samma anledningar som du....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback