08/08

Sådärja! Nu är helgen här. Vaknade före sju och hade stora problem med att somna om trots att jag vart vaken halva natten och bökat med allt från hårfärgning till diskning. Nu tvättar jag sängkläder, ska städa och packa ihop sakerna. Det blir så att vi åker om H&M innan vi åker så jag får mig mina linnen till en av dagen. Kanske blir det ändå klänningen ikväll. Och byxor imorgon. Det är nog mest för mig det spelar roll ändå. Singelproblem som Örjan kallade det. Jag kan nog hålla med ;)

Antagligen blir det ingen blogg förrän sent söndag eller måndag. Jag har inte direkt planerat hemresan än, så jag vet inte när jag kommer hem! Men det visar sig :) Jag är inte direkt nervös över att bli kvar i Övik, det rullar ju säkert fler än en bil uppöver. Och annars finns ju bussar.

Önska mig lycka till nu! Jag hoppas mina ben orkar :) /Frida

Kommentarer
Postat av: Tessan

1. Inga uppdateringar på bloggen under helgen? Det finns väl internet på ditt hotell??? *ler*

2. Om du "måste" ta bussen på söndag får du kanske sällskap av Ida och hennes hund Frost som är här hos oss i helgen.

3. Singelproblem. Hmm.. ehh.. okej.. jag har också lite problem att bestämma vad jag ska ha på mig.. men jag är ju inte singel!!

Postat av: Linnea

Hoppas att du har haft det jätteroligt i helgen sötnos! Och att klänningen gjorde succé. Vi hörs sen. Puss

2006-09-10 @ 14:15:20
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback