11/09

Imorse ville jag verkligen bara ligga kvar! Jag kände hur stel jag var i ryggen och min vad gjorde fortfarande ont. Men jag kunde leva med att jobba när jag insett att jag för en gångs skull skulle få stämpla ut igen redan klockan 12. Något haltande klarade jag dagen utan bekymmer. Väl hemma deckade jag.. och har nu tagit igen tre timmar iaf! :) Oerhört nice.. och imorgon har jag dessutom sovmorgon!

Det var ingen farlig hjärtesorg igår. Jag blev besviken för stunden, men det är bara att låta tiden gå. Jag kan hantera situationen! Sen visar sig resten, det är jag övertygad om.

Ska nu duscha och fixa mig för ikväll blir det middag i Brännland med massa vänner och sen ska det bli bowling eller någonting annat trevligt :) Ser verkligen fram emot att få träffa Anders.. och Marie sen! Jag har så mycket vi måste prata om ;)

Boogarts avskedsspelning i Gräsmyr! Jag har biljett.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Perfekt att du har köpt biljett, nu är det bara att räkna ner dagarna :)
Vad roligt det var att prata med dig igår, få höra om det hårda singellivet. Puss

Postat av: Ida

Hej babe!
Jag går i skolan på torsdag men tror inte jag har något inplanerat på kvällen. Kan kolla upp det för säkerhetsskull!

Det blir nog tårtkalas hos Johanna på fredag dag. Hon och Martin ska fira henne på kvällen så hon skulle bjuda på tårta på dagen. Kan du då?

Såg att du jobbade sent idag. Men om du vill kakan du ju ringa mig efter det så kan vi snacka lite? Är eventuellt på inspark, men du ser ju om jag svarar!

KRAM!

2006-09-12 @ 16:10:21
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback