12/09

Idag köpte jag hem smågodis! Jag har faktiskt inte ätit sånt på över en vecka nu, så jag tänkte att när jag lix handlar mat kan jag köpa mig en påse ;) Jag har kommit över mitt värsta snaskande och ska inte falla tillbaka, men vilken lycka alltså! Godis har alltid vart min svaga sida.

Nu är den där värsta tiden på året. När det är kolsvart då man ska hem från jobbet! Jag avskyr det. Och nu efter gruppvåldtäkterna i förra veckan, än om de inte lyckades på den ena tjejen så känns det skitjobbigt att cykla uppför och i skog ensam på kvällarna. Önskar verkligen att man hade råd att köpa en bil. Men, det måste vänta om ingen vänlig själ tänker ge mig en. Det är ju så otroligt mycket annat som också kostar!

Tror nog att det blir dans på fredag iaf. Jag kan nog inte hålla mig därifrån. Och sen nästa vecka i Gräsmyr också. Jag mår då bra av dansandet! Det var längesedan jag kände mig så lycklig. Imorgon är det tredje gången på buggen. Jag har så svårt att acceptera att jag är dålig på det! Jag vill vara lika duktig som alla andra och även om jag vet att det inte går, tycker jag det är pinsamt att behöva visa mig dålig. Undrar just hur lång tid det kommer ta innan man kan använda sig utav den ute?

Nä, ska surfa vidare sen är det nog hög tid att krypa till kojs! Jag har min enormt jobbiga dag imorgon, 6-17! Usch. Finns inte ord för hur mycket jag skulle vilja vara ledig ett tag.. typ åka utomlands eller nått! Men..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Hur ska man kunna vara bra på att bugga när man går nybörjarkurs... som det bara har hunnit vara två träffar på än? Man kan ju inte vara proffs redan från början!! Men på fredag ska vi vara modiga och bugga eller hur???

Postat av: Lars-Erik

Hopplahoppla, inte ska du behöva fega med att prova dina buggkunskaper ute! Alla är vi barn i början, har jag hört, och man ska inte ha så stora krav på sig själv hela tiden. Jag buggar då hellre med någon trevlig som vill dansa för att det är kul att utvecklas, än med någon fisförnäm buggmaffiamedlem som bara kan tänka sig att dansa med sina proffsiga vänner. Ta de som ett hot eller ett löfte, men nästa gång vi ses kommer jag att propsa på att testa lite bugg iaf!

2006-09-13 @ 11:06:10
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback