13/09

Idag trodde jag aldrig att jobbet skulle ta slut. Eftersom datasystemet kraschade ihop i tisdags och inte har funkat har det strulat med alla leveranser. Vi fick fyra vagnar och annars brukar det vara minst fyra gånger så många. När allt var klart hade jag ungefär sju timmar arbetsdag kvar! Men tiden gick, konstigt nog finns det alltid saker att göra. Lämnade sedan cykeln på jobbet. Vet inte hur jag ska ta mig till jobbet på fredagmorgon, men jag orkar inte cykla mer. Usch vad less jag är på den! På tal om jobbet. Kunder!! Vem betalar inte 1:- för en förpackning Blodpudding? Jag vet en som gnällde och skällde igår och tyckte det var dyrt. Snåla kärring! Jag blir så less på folk ibland.

Hemma nu och tvättar lite kläder. Insåg igår att allting var smutsigt, trots att jag har egen tvättstuga i den här lägenheten. Konstigt hur sånt kommer sig! Börjar ha lite brådis nu för om en timme kommer min danspartner och jag har inte ens duschat efter jobbet ännu. Kan ju inte åka på buggen och lukta fisk! Om det funkade för att skrämma bort några personer skulle jag fara men jag tror det funkar dåligt tyvärr. Nog blir det dans på fredag alltid! Det vore trevligt om du kom L-E, men jag tänker inte låta dig syna min dåliga bugg ;) Tessan får bugga för min del också, eller hur T? :) Ska jag vara klar till buggkursen börjar är det nog dax att rappa på!

Kommentarer
Postat av: Hanna

saknar dig, älskar dig såklart =)

2006-09-13 @ 19:21:52
Postat av: Danstanten

Hahaha.... ska jag bugga för dig också? Jo, det skulle se ut. MEN.. jag lovar att jag i alla fall ska bugga så mycket jag kan och hinner.. även om jag inte gör det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback