14/09

Har vart ute och promenerat idag. Det var inte riktigt frivilligt till en början men jag njöt verkligen. Det var lite höstkallt och jag hade bra musik. Ungefär som när jag bodde hemma och gick till min favoritplats. Där kunde jag sitta ensam i timmar och bara njuta och tänka. Den platsen saknar jag faktiskt! Tror jag måste ta fler uppfriskande promenader nån annan dag. Well, fick iaf hem cykeln så jag kan cykla imorgon.. och ikväll. Jag ska strax åka iväg till Ida nu så ska vi möta upp Johanna och Annika klockan 17! Middag och syjunta hela kvällen sen :) Kan bara bli lyckat! Fredag imorgon, det gillar jag! Trots att det är jobbarhelg tyvärr..

- -

Ledig dag! Hade kunnat börja bättre. Katten skulle väcka mig halv åtta och gav inte upp i första taget. Till slut jagade vi varandra runt i lägenheten.. Ibland vill man bara kasta ut de små liven! Nu är hon jättesur på mig iaf. Jag ska inte tro att jag får ta på henne! Det är en tjej med sting, minsann. Men det är så jag har lärt henne.. Man ska veta vad man vill ;) Och på tal om det. Jag blir inte klok på folk, speciellt den manliga modellen. Det desperata folkslaget. Jag blir inte intresserad av killar som formligen försöker bjuda på hela sig och lite till. Jag blir tydligen bara intresserad av de jag inte kan få, hehe. Men, jag trivs som singel och förblir det ett tag till. (Detta är inte riktat till någon som jag vet brukar läsa, så ingen här behöver ta vid sig.)

Buggen igår var jätterolig! Men det var lite knepigt innan jag fick in de nya övningarna. Jag tror att det går bra för mig, men jag ska inte säga för mycket! Hade önskat att man iaf hade två träningar/vecka. Då tror jag att det hade hunnit ta sig lite bättre mellan gångerna. Sen hade jag önskat att tjejerna fick träna med killar som kan, och tvärtom. Det blir lätt kaos när ingen egentligen vet hur det ska vara. Men det går iaf framåt och det är roligt att man lyckas ta in lite iaf :) Skulle också vilja att vi fick träna till "riktigt" danstempo.. inte typ Blenders Animal. Sådana låtar buggar ju ingen till när man är ute!

Idag blir det att åka ned på stan, det var inte igår direkt. Tänkte lämna in min telefon.. fast egentligen vill jag inte för jag kan nog inte vara utan den :P Lånetelefoner är så tragiskt. Sen blir det iaf att äta middag hos Ida och umgås med bruttorna! Johanna fyller ju år imorgon :) Det ska bli mysigt att umgås ikväll, det var längesedan vi träffades alla fyra tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback