15/09

Vips är allting för bra för att vara sant. Jag ligger lågt men ändå svävar jag! :) Tack till alla som försöker förstå, jag förstår om det inte är lätt med mig. Jag bangade dansen, bara sådär. Helt plötsligt var det inte viktigt längre.. Jag satsar på Gräsmyr till helgen! LYCKA. Jag hoppas få träffa folket ikväll. My oldies. Men nu ska jag göra matlådor.. Min lägenhet är fylld med positiv energi! :)

- -

Imorse insåg jag att hösten verkligen(!) är här. Imorse saknade jag mina långkalsonger, trots att jag hatar det klädesplagget. Löven har gulnat, gräset var vitt och under natten har det allra troligast vart minusgrader. Med vantar, mössa och halsduk frös jag ändå på vägen till jobbet. Men så ska man hem och så har man plötsligt byltat på sig alldeles för mycket! Knepig årstid. Nog för att det är rätt mysigt med höst och mörket om man får vara inne. Helst inrullad i en mysig filt, framför med en bra film. Och så tända ljus såklart!

Syjuntan igår blev såklart lyckad. Johanna firade vi lite i förväg! (Grattis på din dag idag!) Annika vet hur man gör för att stöka av bordet på ett sätt som inte är så jobbigt ;) Jag hade brunast mage och Ida ska lära sig sticka! En sån kväll som bara vi kan, med såväl skratt som tårar. Älskar er tjejer, mer av det goda! Tack.

PG lämnar Barbados och jag hinner inte träffa honom innan han hoppar av. Jag förstår såklart, men det är trist när bandet splittras. Mina gudar från förr! Så är det verkligen. Det gör ont i hjärtat. 27 oktober i Östersund ska jag & Linnea träffa dem igen. Ett halvår sen sist för min del, så det ska bli kul! Och den nye keyboardisten ska välkomnas såklart! Party party, va? Nu laddar vi upp, Linnea! Underbart :)

Nu ska jag ta och röja undan om det skulle vara så att härskapet från Övik får för sig att titta in i min lägenhet när de kommer för att hämta upp mig senare ikväll ;) Hoppas på en lyckad kväll med Stage.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Såklart det kommer att bli en lyckad kväll - mycket beror ju på den egna inställningen.. och sällskapet :)

Postat av: Ida

Å jag älskar dig med vännen!

Visst hade du heartbreak hotell? Vi snackade idag om att kanske kika på den till veckan? Lust att bjuda över oss ngn kväll? :P

Å ska vi hitta på något bara du och jag ngn dag? Saknar det!

2006-09-15 @ 18:23:06
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback