16/09

Den här dagen har vart i en klass för sig! Allting känns jättebra och jag är på oerhört bra humör trots att jag sov dåligt, försov mig, glömde såväl stämpelkort som skjorta.. plus att jag har fått jobba häcken av mig bland 400 kg lax, med huvudvärk. Så lite gör så mycket! Men jag försöker stå med båda fötterna kvar på jorden!

Vet inte alls vad som händer ikväll. Egentligen har jag inga krav heller. Kanske bara ska vara hemma och ta det lugnt! Bytte pass imorgon, så jag börjar på morgonen då också. Det känns bra att få komma hem tidigt!

Här är planeringen för nästa vecka;
Måndag 6-12 : Umgås med Ida
Tisdag 6-14 : Träffa Jennie, klippa mig.
Onsdag 6-16 : Buggkurs del 4 av 7
Torsdag 6-14 :
Fredag Ledig : Tandläkaren
Lördag 6-16 : Gräsmyr
Söndag 14-22 :

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag är nästan lite avundsjuk på dig för buggkursen :). Synd att du inte var på dansen igår.. då hade du kanske bliviti modigare med att bugga när du såg hur jag buggade *skrattar*

Postat av: Lars-Erik

Mmm...ja jag vill oxå buggkursa...men det är nog lika bra att jag står över den här hösten, kommer ändå mest att ränna runt tror jag. Får väl nöja sig med att bugga ute i verkligheten eller vad man nu ska kalla det. På lördag blir det bugga av va?? =)

2006-09-17 @ 00:21:20
URL: http://www.lejondans.com
Postat av: Ida

På söndag måste du komma till mig och fika innan du far och jobbar :)

2006-09-17 @ 13:21:47
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback