17/09

Blev inte alls som planerat idag! Jag bytte pass för att komma hem tidigt, men det blev väl inte direkt så. Började 6 och skulle gått hem 15, men när han som hade kvällspasset var sjuk och ingen annan kunde jobba fick jag snällt stanna lite till.. Strax före 19 kunde jag äntligen stämpla ut! Allting var inte klart då, men min tankeverksamhet hade deffinitivt lagt av för länge sedan. Jag orkade knappt cykla hem, styrde den framför mig och försökte glömma den jobbiga hemvägen med Marie i luren :) Det gick rätt bra. Jag tog mig ju hem! Och jag har tjänat fina stålar. Man måste ju snart köpa julklappar igen, så de behövs absolit.

Blir nog att ta en tidig kväll ikväll! Vi får höras mer imorgon. Då ska jag sluta klockan 12, sen följa Micke på möbelaffär och efter det ska jag umgås med Ida, min Ida. Blir nog en bra dag.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oj.. det var en lång arbetsdag! Skönt att du i alla fall kan se fram emot lite extrapengar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback