18/09

Grattis Hanna till lägenheten. Jag är så glad för din skull.

Oj oj, idag är Frida trött. Har precis tagit mig upp efter en längre powernap! Under den timmen hann tre stycken ringa mig :P Men de var rätt bra, för nu tog jag mig ju upp igen. Ska strax hoppa in i duschen för snart kommer Ida. Vi ska ha myskväll.. tänkte nog baka eller så tar vi oss en mysig höstpromenad eller nånting. Det blir bra i vilket fall som helst. Måste bara ta mig härifrån så jag tar mig för allt jag skulle hinna innan hon kommer ;) Lite middag skulle inte heller sitta helt fel.

Kommer få en skitlön denna månad. Jag hade det på känn! Jag tog ju en del obetald semester. Ångrar det verkligen inte, för jag har haft en underbar sommar. Men de blir nog halvknapert.. fast å andra sidan är det ju alltid så, tre av fyra veckor varje månad. Jag har iaf skickat in 280 bilder från sommaren på framkallning :) Ser fram emot att göra fint i albumen.

Morgonpass imorgon igen, och sen efter det blir det att klippa bort lite ruffs! Jennie (Lars kusin) kommer hit och ordnar det så snällt! Nedräkning till nästa helg nu, fem dagar till Gräsmyr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback