19/09

Har vart och visat systers lägenhet nu och varit på ÖB med mamma. Jag fick mig en skohylla! Men fy tusan vad förbannad jag blir! Ingen beskrivning, bara en massa plank och 24(!) skruvar. Man kanske inte kan kräva någon vidare kvalité men, SUCK. Och huvudvärken går inte över, nu har jag sådär ont så att man blir illamående. Det får bara inte bli sjukdom av alltihopa! Överväger emellanåt att stanna hemma imorgon. Vi får se hur det blir. Nu är jag på skitkasst humör :/ Jag tror jag har feber!

- -

Idag har jag mått uselt! Huvudvärk och på gränsen till feber tror jag. Det finns inte på världskartan att jag ska bli sjuk nu. Tillåter det bara inte! Får försöka stressa ned lite på jobbet så jag orkar de två sista arbetsdagarna innan dansen. Tänk om det kunde vara lördag NU.

Är precis nyklippt! Lars kusin Jennie har vart här och fixat till mig :) Känns så skönt. Känner mig som en ny människa ;) Nästan iaf. Nu ska jag byta om och steka upp lite kroppkakor. Sen ska jag visa systers lägenhet på Teg för några intresserade. Hon har fått eget i Stockholm nu. Jag är så glad för hennes skull, men nog är det bra tomt utan henne också. Syskonen och familjen är klart det viktigaste man har! Får lite tid med mamma ikväll också, det var längesedan. Blir att åka på ÖB efter det och köpa mig en skohylla!

Fick alla mina bilder på posten idag! Det blir kanske att ta tag i det ikväll :) Det är så kul med lite pyssel. Fick räkningar också, det är väl inte fullt lika roande.. men de ska jag också ta tag i sen! Over n' out.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Vad kul med fotona! Alltid lika kul när man har framkallat (tycker jag - Ö är mindre road) :)

Postat av: Ida

Jag är också sjuk! Mår apa :/
Hoppas jag inte smittade dig när jag var hos dig i måndags med halsont :/

2006-09-20 @ 12:21:27
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback