20/09

Nu har man tagit sig ur sängen. Eftersom jag hade feber igår och mådde skit ringde jag chefen och förberedde honom på att jag inte skulle komma idag. Jag sov från 21 igår till 13 idag, då väcktes jag dessutom. Att jag inte lär mig egentligen. Jag måste nog säga nej ibland. Min strävan är att ta mig till jobbet imorgon eftersom det är såå mycket att göra på torsdagar! Och dessutom har ju Jenny jouren så det finns inte så mycket val heller om jag ska vara ärlig. Ska bara ta det lugnt idag, försöka kurera så väl det går. Har ätit lite nu och det börjar genast kännas bättre med illamåendet. Att jag inte lär mig. Kanske är detta ännu en gång bara sviter av för dålig sömn och mat i förhållande till jobb. Önskar dock att jag kunde åka på buggen ikväll. Kommer ju missa näst sista gången när det är avtackning för pappa. Jag hoppas verkligen att det går, för jag vill egentligen inte missa en sekund av kursen! (Kan det inte bli lördag snart! Eviga väntan.)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Duktigt att du i alla fall klarade av att stanna hemma idag. Man måste lyssna på kroppen och helst bromsa innan man har kommit så här långt... Berätta sen om det blir någon buggkurs eller inte. *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback