22/09

Ser man på! Jag missade bloggen igår. Det kanske är sunt för mitt beroende. Men, jag ser egentligen inte bloggskrivandet som ett krav, eller beroende .. det är någonting jag vill göra :) Har mellan 20-30 besökare/dag så helt ointressant kan den ju inte vara ;) Eller så är ni bara nyfikna!

Igår jobbade jag. Nog var man lagom förvirrad, jag hade lagt order över telefon hemifrån utan att egentligen veta vad jag behövde och helt plötsligt behövdes ordrar till måndag också vilket kan vara rätt knepigt då ingen fiskar under helgen. Men innan jag gick hem hade jag ordnat till rätta på det mesta och det kändes skönt. Jag handlade lite och sedan följde Lars med hit på middag. Vi bakade jättegod pizza och umgicks resten av kvällen. Jag är så glad att vi har så lätt att umgås och att allting (faktiskt) känns rätt okomplicerat. Vi satte upp hönsnät för balkongen också så kisse inte kan rymma. Men det är en smart lite tjej jag bor med, för vad gör hon.. Jo, klättrar! Så nu måste jag sätta upp ett varv till :/ Det blir ju inte snyggt direkt. Och frågan är ju hur mycket hönsnätet håller för? Men hon kanske ger upp klättringen efter ett tag?

Idag är jag ledig. Det känns jättekonstigt. Jag är hela tiden på allerten, tittar på klockan och undrar när det är dax att göra sig i ordning. Iofs ska jag ju iväg, tandläkaren väntar klockan 15. Men då är det sista gången för nu och det känns grymt skönt. För övrigt har jag ingenting inplanerat på dagsschemat, men jag måste bestämma kläder och göra i ordning sånt för imorgon, för det är verkligen IMORGON nu. Dansen alltså :) Kanske går jag in med för höga förhoppningar. Men kvällen kan bara inte bli misslyckad. Bra band, bra folk, bra musik och sommarens sista i Gräsmyr. Jag har gått igenom kvällen miljoner gånger och enligt mina beräkningar finns inget som kan förstöra kvällen :)

Nu ska jag äta lite frukost! KRAM

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Härligt att du ser fram så emot morgondagens dans :) Jag tror vi kommer få kul allihop!! Men jag har en ny taktik - försöker intala mig att det nog bara blir en halvbra kväll, för att jag ska tycka efteråt att det var 10 gånger bättre än jag hade förväntat mig *skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback