23/09

Jag är inte frisk! Eller jo, det är jag väl. Men dagen gick fortare än berkänat och plötsligt insåg jag hur nära kvällen är ;) Jag är sjukt nervös. Egentligen vet jag inte varför. Jag behöver ju inte vara det. Eller kanske det är bra att vara lite på spänn? Äsch, allting visar sig ändå. Men, -andas djupt- Vill bara att allt ska bli så bra som möjligt. Nånstans brukar det ju bli så också så nu ska jag försöka koncentrera mig på att vila en stund, sätta i mig nån mat och bestämma kläder. Vilket egentligen är de största problemet för kvällen ;)

Grattis mitt GULL på födelsedagen! :)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oroa dig inte.. ta det lugnt.. varva ner. Oavsett vad du tar på dig kommer du att vara snygg - och du kommer att få kul ikväll!! Vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback