24/09

På jobbet. Här blir saker aldrig färdiga, men rast vill jag ha ändå ;) Får väl ta i nu på slutet. Om sisådär två timmar slutar jag iaf och får skjuts hem av pappa! Så skönt att slippa mörkret för en gångs skull. Nästa helg är jag ledig och det känns härligt. Troligen fest på fredagen :) Alla ni som vill!

Blandade känslor idag. Fortsätta eller ge upp. Jag vet inte om jag tror på att ligga lågt, men jag gör det ett par dagar ändå. Man kan nog förlora mycket genom att göra det också, men. En singels helvete, som Marie så snyggt uttryckte det. Nog är det så alltid!

- -

Vilken glädje som fanns i logen igår. Det var en enormt rolig kväll på alla plan! Jag stod tre låtar på hela kvällen och det är alltid roligt. Dansen satt och det kändes som jag fick många riktigt bra danser (alla utom två med "säkra kort"). Men det känns alltid fruktansvärt dåligt när man dansar men någon man verkligen vill göra bra ifrån sig inför. Det må vara. Vi åkte hem strax efter halv två, då var jag nöjd och trött. Vad som blir nu och hur jag ska klara mig till den 15/10 det vet jag inte. Är kanonnöjd med kvällen igår iaf. Tack till alla som var där :) Nu snurrar allting runt runt.. vad ska jag göra? :P

Jag måste iväg på jobbet så fort jag kan. Vet att det inte såg riktigt bra ut igår när jag åkte hem och dessutom skulle mer fisk komma in under helgen. (Ida min älskade vän, förlåt mig. Jag tittar in i veckan!)

Frukost & dusch nu. KRAM

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Härligt att du hade så kul - och att du stod så lite! Försök att slappna av när du dansar med dem du vill göra "bra ifrån dig inför". Då är det lättare att dansa bra :) Lyssna på musiken, njut av stunden! Vi ses på dans så snart vi kan igen. Förresten.. blev det någon bugg för dig igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback