25/09

Löning idag! Men denna månad blir verkligen fyra snåla veckor. Jag vet inte hur jag ska klara mig om jag ska vara ärlig. Fick lite drygt hälften av vad jag är van, så det blir kärft minsann! Såg till att handla så mycket mat så det räcker för en hel månad idag.. så jag vet hur mycket jag kan använda till nöjen.. Tuvärr är dom nöjespengarna snart slut, för idag köpte jag en hel del saker som saknats i lägenheten. Bland annat en byrå som jag pysslat på med i 1½ timme. Men jag fick ihop den själv :) Hoppas bara den håller, för jag fick över några delar ;) Sviter efter bygget är trasiga blåsor i händerna och ont i en hand. Jag har fått sånt dåligt tålamod på slutet.. nästan skrämmande dåligt. Jag gav byrån ett slag när den inte uppförde sig som önskat och det får jag lida för nu. Köpte även ett bambujalusie, men de var för brett så det måste bytas. Ett överkast inhandlades också men det har jag inte hunnit lägga ut ännu. Har iaf haft en jättebra eftermiddag med min kära mor och ikväll hälsade Lars på en stund och lämnade lite saker som jag missat plocka igen. Hade tänkt baka och göra matlådor ikväll, men jag ids inte nu! Det får vänta tills imorgon.. börjar ju inte förrän 16 då! :) Ska surfa runt en stund nu. Vi ses där ute ;) Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Åh vad jag skrattade när jag såg att du fick delar över till din byrå. Men du ska inte känna dig ensam. En gång för länge länge sedan skulle jag sätta ihop en jättefin säng som jag hade köpt. Det följde med en massa skruvar och så, men alla delar passade inte - så till slut tog jag fram en hammar och spikade istället för att använda skruv eftersom hålen kom på fel ställen. Behöver jag säga att jag fick dra ut spikarna och göra om alltihop eftersom sängen blev helt sned i första försöket.

Så teknisk är (eller i alla fall var) jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback