27/09

Jag måste uppdatera lite! Har buggat nu igen. Känns jättetungt att jag är borta nästa vecka för det är verkligen roligt. Och det går BRA! :) Nu måste jag ta mig till samkvämen på söndag. Träna lite extra! Önskar jag hade mod att prova ute, men de dröjer ju typ tre veckor ändå. Well, jag mår då där bra som efter varje gång jag fått dansa! :) Lite mat sen sömn. En arbetsdag.. sen HELG! :)

- -

Säg mig.. hur många av er har lyckats få ett blåmärke i handflatan? Inte kan det vara speciellt många. Men jag har lyckats! ;) Det ser faktiskt rätt kul ut och ännu mer roligt har folk åt mig när jag förklarar vad jag gjort.

Har precis kommit ur duschen, har ätit ett päron och håller på göra mig klar för buggkurs :) Snart är grundkursen klar och jag är såklart sugen på hänga med på fortsättning 1. Men om jag inte får med mig någon vet jag dock inte hur jag ska göra! Det är för långt och mörkt (och blir på tok för kallt) för att jag ska orka cykla i vinter. Men att vänta till våren är nog inget alternativ heller för då måste jag säkert göra om grunden. Hm, så om någon vill gå fortsättning 1 med mig, snälla säg till!

Jag måste träna! +1,5 kg efter semestern. Det låter kanske inte mycket, men det känns! Tur att badsäsongen är över. Katten har klättrat in i min garderob och river i protest ut alla mina kläder på golvet! Så nu är det nog dax att jag tar hand om henne en stund. SNAAART helg! Går 8-17 imorgon. Sen tre dagar ledigt! :)

Kommentarer
Postat av: Danstanten

+1,5 kg sedan semestern är väl ingenting? Jag har gått upp lika mycket sedan maran :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback