28/09

Jag vill dansa mer! Jag var så lycklig när jag kom hem igår och jag har drömt inatt om alla turer vi lärde oss ;) Det känns som att det går bra, och framåt. Längtar till samkvämen på söndag nu! Kom på jobbet idag och det poppades dansmusik i charken! Måste det vara så länge till Ersboda? Har hela dagen tänkt på Barbados låt "Höstens alla färger". Sökte reda på mina skivor och nu lyssnar jag på några gamla dängor :) Jag blir lika chockad varje gång att alla låterna sitter som fastklistrade! Men det är kul att dra fram allting och gå igenom dom med jämna mellanrum. (Längtar nu Linnea.. det är knappt en månad till vi och grabbarna ses!)

Lars lämnar ifrån sig nycklarna till vår lägenhet idag. Det skulle ha vart vår fjärde årsdag idag. Det är blandade känslor. Jag mår bra, men det är klart att det känns i hjärtat. Konstigt vore det väl annars?

Från måndag börjar jag mitt nya liv ;) Men först ska jag ha en riktig grishelg. Hehe! Anders kommer upp imorgon och det nalkas fest imorgonkväll. Lördag hoppas jag också blir bra. Det vore underbart om verklighet och drömmar klaffade! Jag har planer! Söndag blir en lugn dag och då får jag också mitt nya soffbord för mamma och pappa åker på Ikea i helgen! :) Tror det kommer bli en riktigt lyckad helg!

Var rädda om varandra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kram!

2006-09-29 @ 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback