29/09

Lotta på Bråkmakargatan säger till sin mamma "Det är så konstigt med dig, på kvällen när vi är pigga vill du att vi ska gå isäng. Och på morgonen när vi är trötta vill du att vi ska stiga upp" Det är inte riktigt så här hemma hos mig. Min katt vill ALLTID ha min uppmärksamhet. Vilket innebär att jag enligt henne egentligen aldrig skulle få sova! Imorse fick jag ge upp försöket om en sovmorgon vid klockan nio. Det var nog iofs rätt bra, för jag har haft fullt upp med tvättning, städning och diskning tills nu. Micke kommer snart och vi ska åka och handla för kvällen. Anders anländer vid middagstid och sen dyker väl resten av folket in runt 19-tiden! :) Hoppas att min förkylning inte förvärras av en liten fest ikväll.

Imorgon står rätt oklart ännu. Men en sak är säker och det är att dagen kommer bli lyckad hursomhelst! :) Jag åker eventuellt ned till Tessan imorgon och stannar då till söndag. Isf blir det dans till Blender i Bollsta. Jag måste bara försäkra mig om ett och annat innan jag bestämmer mig. Om jag åker till Övik missar jag nog buggen på söndag, men isf kan det vänta till nästa helg. Jag får väl försökta ta mig mod att prova i Bollsta! Vi är ju två som är ivriga och behöver träna ;)

Ska sätta i mig lite mat nu! Trevlig helg på er allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback