30/09

Sådär, framme i Moliden hos Therese nu. Åkte lämpligt med Anders när han skulle åka hem mot Övik så jag har hunnit vara här några timmar! Lite surfartid innan det är dax att äta lite och göra oss klar. Sen väntar ca nio mil i bil innan dansen! Ska bli riktigt trevligt att komma ut i helgen igen. Men sen måste det nog bli uppehåll till Ersboda med tanke på min dåliga ekonomi. På tal om det har jag fått erbjudande om en ny lägenhet ;) Men samtidigt fått erbjudande om att resa i vår vilket isf innebär att jag skulle behöva få bo på gatan för att ens ha råd att åka! Men det är sådär. Jag är fri och gör precis vad som faller mig in :) Jag förvånas ständigt över vem Frida egentligen är(har blivit), men är mycket nöjd och lycklig med den totalvändning mitt liv gjort under sommaren. Jag är fylld av energi och livsglädje! :)

- -

Utekvällen blev mycket lyckad igår. Alldeles lagom och med härligt sällskap :) Träffade mycket kända ansikten på Olles också. Jag har väl inte vart ute sen före sommaren, så jag är mycket nöjd med gårdagen! Vann lite på Black Jack, fick lite gratisdricka och dansade mycket. Perfekt med andra ord :) Och äntligen(!) en kväll med Ida också. Tjejfest snart hoppas jag!

Har kokat ägg och ska bjuda främmandet på frukost snart. Sen åker jag nog söderut till Tessan ikväll och då blir det Lasse och Blender i Bollsta :) Det ska bli mycket trevligt! :) Tänkte bara skriva några rader, och nu har jag gjort det! Två dagar kvar av helgen, helt fantastiskt skönt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Gårdagen var perfekt :)
Ja, vi måste styra upp en tjejfest snart.. och kanske lite filmmys med Heartbreak hotell? :) Snart kommer Annika och vi ska dra igång igen :P

TACK för igår :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback