07/04

Tar mig en snabbtitt på jobbet. Jag var visserligen i Sävar igår, men han inte kika så mycket då. Farfar skulle fyllt 85 år igår så vi satte en blomma på graven, det är nästan hemskt vad tiden går fort. Efter en god middag och efterrätt såg vi lite film. Jag var alldeles söndergråten efteråt! Lustigt att sällskapet kan påverka en så mycket. Sist jag såg filmen grät jag knappt alls.

Min sjuka är tillbaka! Jag orkar inte. Detta känns verkligen skitjobbigt. Jag kanske inte har tagit det så lugnt som jag borde men jag har varken tid eller råd att vara sjuk mer! Till veckan har jag iaf två lediga dagar och det ser jag mycket fram emot. På måndag är det middag i Sävar med syskon och syskonbarn. Och mamma fyller år. Kanske får jag även se min lillasyster till veckan?

Well, idag lagar jag mat i köket. Jag ska ned och avsluta dagen nu! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: annelie

dududu! vi ska också bo på tomtebo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback