12/04

Nu sitter jag hemma i Sävar och försöker mätta mitt surfingbehov. Msn funkar inte och det är ju ungefär det enda jag saknar. Anledningen till att jag åkte hit var inte bara för att få maten serverad utan också för att få surra med er en stund och att betala en räkning. Räkningen inser jag nu att jag har lyckats kasta, så det blev bara lite god mat.. Jag hade dock tänkt gå igenom mammas alla gardiner och krukor, lampor och annat innan jag vänder mot stan igen. Det kan ju alltid finnas någonting som jag kan plocka på mig hem :)

Jag trivs otroligt bra i lägenheten. Det går lite segt fram. Lådorna är visserligen redan uppackade men det saknas ju en del ändå. Det kan ju vara rätt skönt med lite projekt också. Jag och Annica planerar för Ikea-resa lagom till kommande lön. Grejen är bara att ingen kört släpvagn tidigare.. men hur svårt ska det behöva vara?

Till helgen jobbar jag min tredje helg i rad. Det känns lite tungt, men jag vet ju vad som väntar och det är bara roliga saker inplanerade de kommande tre, lediga helgerna. Nästa helg är det äntligen dax att få dansa och helgen efter det är det dansmara på Rotan fredag och lördag. Dessutom är det inplanerat lite fest också. Kanske kunde jag också få tid att hälsa på min lillasyster såsom jag tänkt så länge. Stockholm på våren ska ju vara fint sägs det.

Nu är det dax att ta tag i projektet.. att rota.

Hjälp andra, men när du gör det, glöm inte dig själv.


Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Du får hojta om ni behöver släpvagnskörarhjälp. Men du har rätt, SÅ svårt är det int. Det knepiga är att backa, men det är int så jobbigt det heller när man väl får kläm på det! Ses på fredag!:-)

2007-04-13 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback