14/04

Jag överlevde olycksdagen utan minsta bekymmer! Den svepte smärtfritt förbi :) Nästan iaf. Arbetsdagen började två timmar senare än vanligt och gick snabbt. Även om jag inte hade hunnit med mycket när jag slutade så var det ju skönt att få åka hem och göra fredag. Min middag sedan var en katastrof! Jag törs inte ens berätta. Pratade sedan lite med Malin och vi fick äntligen en dag inplanerad. På kvällen sedan skulle jag hjälpa Annica städa ur sin tidigare lägenhet, men hon hade vart snabb och jag tajmade rätt bra tills dess hon redan var färdig ;) Sen gav vi oss in på att borra och skruva upp saker i hennes nya lägenhet vilket antagligen hade vart en upplevelse att se på. Klar blev vi iaf till slut och avrundade kvällen med en godispåse och en film i Sävar.

Tidig lördagmorgon nu och jag börjar om en kvart. Tänkte kila ned alldeles strax och ta tag i dagen. Det känns som en evighetsdag väntar! Ikväll sen ska jag vara duktig och ta tag i tvätt och annat småfix i lägenheten. Det kliar lite när det pratas fest men jag börjar tidigt och ska även vara pigg på en familjemiddag imorgonkväll. Så jag får nog vara hemma och klia på katterna istället.

Till en vän skall man komma bjuden i medgång och objuden i motgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback