15/04

Det blev två timmars sömn inatt. Jag ska inte kalla mig svårövertalad men arbetskamraterna lyckades övertala mig igår och jag följde med dem på festen. Spontana fester är alltid lite extra roligt och kvällen blev jättelyckad! Träffade enormt mycket folk men tappade såklart bort sällskapet ett flertal gånger under kvällen. Det är som vanligt. Klarar mig oftast fint dagen efter och så även denna gång, men visst är jag helt klart sliten och seg idag. Ögonen stängs snart av sig själva. Känns lite tungt att åka till Sävar för middag ikväll, jag är så fruktansvärt trött. Men jag ser verkligen fram emot att träffa syskon och syskonbarnen och sen blir det skönt att slippa laga middag. Nu är det hög tid att stämpla in igen och försöka göra någonting av de sista 80 minuterna innan jag slipper helgarbete i tre härliga veckor! :)

Misslyckandena är de bästa lärdomarna i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback