17/04

Sådär gott folk! Nu har modemet kommit och uppkopplingen funkar! Jag har fixat det alldeles själv :) Däremot står skrivbordet väldigt malplacerat för tillfället. Precis innanför dörrmattan. Men det får stå här tills vidare, tills jag ordnat längre kablar. Och det prioriteras inte med tanke på månadens ekonomi.

Idag har jag vart ledig. Jag var uppe vid sju för att tvätta och har sedan pysslat på med massor av saker. Städat och diskat. Torkat, dammsugat och vart på macken för att hämta ut modemet. Ätit glass och promenerat med Annica i solen. Köpt hennes tvbänk och fått den på plats. Satt upp en av två tavlor och fixat med blommorna. Nu ska jag bara lägga mig i soffan och klia katterna och sedan invänta på lite sällskap.

I helgen blir det äntligen dans igen och det känns jätteroligt! Dansskorna står inställda i garderoben nu och så långt brukar det aldrig vara mellan gångerna att de hinner komma dit ;) Om två veckor är det mara igen också.

Bilder från lägenheten kommer, men jag måste fixa en del saker till först!

Den som fått ut mest av livet är inte den som levt längst, utan den som levt var minut.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Grattis till internetuppkopplingen *skrattar*

Postat av: Linnea


Underbart att ha dig på nätet igen, inte bara telenätet. Nu ska jag baka scones :) Puss på dig sötnos

2007-04-19 @ 22:41:56
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback