20/04

Det finns inte ord att beskriva hur skönt det var att stämpla ut idag. Det kändes nästan lika bra som att gå på semester! Nästan alltså. Semester hade ju inte vart dumt. Men det är inte så jättelänge tills dess :)

Igår åkte jag och ett gäng annat folk ut till Micke i Brännland för att spela spel. Vi spelade kvinna mot man och utklassade karlarna helt och totalt :) Vi kom hem sent och jag är jättetrött efter en hel vecka med halvtaskigt med sovtimmar. Vissa kallar det stressymptom och visst är det mycket möjligt. Men nu är det helg! Efter jobbet idag åkte jag & Annica och solade och nu har jag precis vaknat upp efter en skön och välbehövlig nap i soffan. Nu är batterierna laddade för kvällens dans! Jag ska hoppa i duschen och rota igenom garderoben efter någonting användbart! Sen ska bara skorna knytas..

Många kloka ord sägs på skämt, ännu fler dumma ord sägs på allvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir helt slut bara av att LÄSA om intensitetet och bristen på sömn i ditt liv :-D. Jag säger då bara det, passa på och njut av din ungdom för det kommer andra tider (även de underbara men på ett annat sätt) när du har glömt att det finns ett samband mellan helg och party ;-)
Kram kram! Vore trevligt att få besök snart förresten! /H

2007-04-20 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback