23/04

Jag har haft en helt enorm helg :) Och jag har njutit varenda sekund av den! I fredags var det dans på Ersboda och jag hade visserligen en del bekymmer att hålla reda på mig själv och mina fötter, men det var en lyckad kväll. Och mer dans väntar till helgen :) I lördags strosade jag runt en stund på Strömpilen och tog det väldigt lugnt enda fram på eftermiddagen. Jag bjöds sedan på en jättegod middag med gott vin! På kvällen åkte vi till Annicas fest och umgicks en stund men stannade inte så länge. Igår var en lugn och skön dag fylld med fika, alfapetspelande, lite tv och en pizza. Jag vann självklart alfapetandet :) Två gånger! Vilken utklassning!

Idag har jag vart duktig och tvättat. Annica och Micke kom förbi och åt middag, det blev utsökt taco ;) Nu har jag tänkt söka mig ned bland soffkuddarna en stund och kanske ta ett bad också. Lönen kommer allt närmre, tackochlov.

Att förverkliga en ide är lika viktig som att komma på den.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Det låter som en trevlig helg *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback